Saya jadi Babysitter :p

Views

And Hye people :]
now korang mesti pelik kan sebab aku selalu sngat update blog >.<*muhehe
ala,maklum la udah habis sekolah tak de kerja pun..chopp* tak de kerja :D

Okey lets start rhe story =]
lepas je habis paper SPM manjer duduk rumah je lah..mak tak yakin lagi nak bagi manjer bawak motor :]
Kakak ipar sye dah balik,dah habis pantang kan ,so at the same time kakak ipar saya pergi interview kerja dekat biosys depan taman melor tu dkt tluk intan..korang tataw ? -.- hee
so,kak murni dpt superviser dekat situ :]
baby caca manjer yg jaga :)
seriusly,jaga baby memang lah senang jugak,tapi farisha ni jenis ta nak minum susu botol..
susah le nak jaga nye..then manjer pulak dpt kerja dekat biosys tu..dpt dekat department camera :)
mula2 mamang seronok lah..last2,perrh bosan gila kott ..
menyampah dngn boss dekat situ..dah lah cina,suruh pekrja cina je buat..yang manjer buat bodoh je..

baru sehari kerja,manjer terus mintak berhenti..malas nak kerja dejat situ dah!

so aku pun amik lah tugas lama balik jaga farisha..skrg kerja aku jaga baby farisha..
abg manjer bagi gaji awww..kan senang,duduk rumah je kott

maw view pic ?
jommm

|
|
|
|








Okey,tu je ye :D
p/s : ummi sayang sangat dekat farisha..ummi sentiasa mendoakan kebahagiaan and kesejahteraan hidup farisha amin :)


♥LOVE STORY LET'S MAKE HISTORY♥