YOU ARE MY BEST FRIENDS, WHO IS MY TRUE FRIENDS

Views
ASSALAMMUAILAIKUM

hye dear blogger :)
salam 1 MALAYSIA ..

mari2 sini saya maw cerita tentang my friends :)

comel kn gambar kat atsa neyh :)
he,okey ta de motif pun letak gamba ni :)


~ieyka kepitan~
kte kenal since aku form 1 kn2 :))
aku sayang ko,aku da anggap ko sebahgian dari family aku
even kita same age but ko kuar dulu kn..hahah
so ko kaka aq lahh kn

BTW aku rindu sayang kamu :)
ko sentiasa ad ngan aku walaupun susah dan senang :))
aku harap our relationsip neyh kekal till the end uke my dearest friends :)



~UNAA~

kita same school,but ta penah tegur pun kn Dx
time form 1 aq 1 biru ko 1 hijau .. :)
time form 2 pun same..aq mula2 tgor ko time  2 waktu agama,sbb kelas kte gabunge :))
ko na duduk ngan aku :)
time tue masing2 sombong =.= `haha`
lepas tu kta da mula tegur2 kn..tegur pun cm biasa ..
masuk jea form 3 aq turun kelas,sbb time form 2 serious aku ckp aku bnyk main =.=
so paham2 jea lahh ~ngee~
form 3 kte da mula rapat hingga lah skung :)

kau lah tempat aku luah semuanya :)
kte buad keje mesti sam2 kan..

btw ko pun kaka aku sbb ko kua dulu~ngee~

kau kawan susah dan senang aku :)

aku rindu sayang kamu :)

AS A RESULT BOTH ARE  THEM IS MY BEST FRIENDS WHO IS MY TRUE FRIENDS :)



if you are afraid to look ahead and scared to look back, if you look to your side……your best friend will always be there!

we are family, forever and always

ieykamanjerunaa :) always be mine 



♥LOVE STORY LET'S MAKE HISTORY♥